"Богатите също плащат": рекламните послания на КТБ

1f5ce450e7fc5f5992cf320bb8ed07f1

Често сме критикували или хвалили рекламистите за едно или друго послание. Трябва да признаем обаче две неща на копирайтърите, измислили рекламните послания на КТБ през годините: шесто чувство и чувство за хумор.

Ето част от рекламните послания на КТБ през годините, които днес звучат по съвсем друг начин.

Евролев - пари с постоянен фиксинг към еврото

Така, както добрите вина и пури се съхраняват при определени условия, така и добре депозираните средства се пазят в среда, съхраняващи тяхната стойност. Евролев представя основното предимство на продукта (защитната валутна клауза към еврото) по един изключително оригинален начин - пачка левови банкноти, обвити с бандерол от 100 евро. Основната идея е свързана със защитата на депозираните средства от неблагоприятни пазарни колебания.

Споделени ценности

Имиджова кампания на банката, популяризираща основните ценности, които тя поддържа. В рекламите хора говорят за себе си, за успехите си, от което личи тяхното отношение към живота. Това са професионалисти, активни и устремени към успеха или консервативни и ориентирани към традицията, те имат своите ценности, принципи и приоритети. КТБ разбира и споделя именно тези ценности и застава зад тях. И затова е най-желаната банка за своите клиенти.

Клиентите са ни скъпи

Кампания, която за пореден път демонстрира и затвърждава ангажимента на КТБ към клиентите си и специалното отношение към тях, както и цялостната философия на банката, сполучливо изразена в нейния слоган „Клиентите са ни скъпи".

Богатите също плащат

Пари при пари отиват

Рекламите от тази кампания са за продукта преференциален безсрочен депозит, който по време на нейната реализация е с изключително изгодни лихвени условия. Тя е в унисон с тона на цялостната комуникация на банката по това време и използва достатъчно популярния и знаков български израз „пари при пари отиват" - една от крилатите фрази на банкера Буров.

Заповядайте след първия си милион

Първата рекламна кампания на КТБ, изиграла значима роля за бързото и ясно позициониране на банката на финансовия пазар. Кампанията провокира много и достатъчно поляризирани мнения, но успя да постигне целта си - да оформи комуникационния профил на банката и да я направи вероятно най-отличимата финансова институция на българския пазар.

Nice, a?

Споделяне
Харесва ми
Споделяне

Подобни

Ексклузивно

Последни

  • Живот
  • "Богатите също плащат": рекламните послания на КТБ