Twitter въвежда реклами на самообслужванe

| от |

Twitter съобщи, че ще представи възможност за самообслужване при закупуване на реклами за малки и средни компании в три страни извън САЩ, правейки първата си стъпка към повече печалби след листването си на борсата, предава Reuters. От следващата седмица фирмите във Великобритания, Ирландия и Канада ще могат да купуват реклами, които ще бъдат показвани на избрани потребители на Twitter.
2
Twitter се представи успешно при първичното си предлагане на борсата, като събра финансиране от 1.8 милиарда долара. Оттогава цената на акциите му се повиши, с което цената му на пазара достигна 24 милиарда долара. Компанията има приходи на стойност 317 милиона долара през 2012 година, които идват основно от продажбата на рекламни пакети директно на големи компании и международни фирми като Verizon Communication и Samsung. Според анализаторите, обаче, Twitter има огромен потенциал по отношение на реклами, които по-малките компании могат да закупят сами чрез автоматична система, без участието на търговския отдел на социалната мрежа.
twitter_london

Такъв беше пътя, по който тръгна Google, за да се превърне рекламен гигант – най-голямата търсачка в света автоматизира закупуването на реклама за малкия и средния бизнес. Twitter създаде тази възможност за американските фирми по-рано и смята да въведе такава програма по целия свят. Анализаторите очакват Twitter да има приходи в размер на 1.1 милиарда долара през 2014 година.

 
 
Коментарите са изключени за Twitter въвежда реклами на самообслужванe