Що е то ъндърграунд /инструкции за употреба в медиите/

| от |

150 милиона европейци никога не са имали достъп до нови технологии и интернет. Колко са българите сред тях и има ли някаква връзка с вярата в гадатели и предсказатели или става дума само за традиционна любов към кебапчетата историята мълчи.

Някакви патриоти се карат кой да брои рейсове и кой да ляга на границата за да няма гастролиращи гласуващи в телевизорите. А телевизорите ги канят, за да се отърват от исканията на правото на отговор, които получават след всяко самостоятелно посещение на другите.

В това време се появява една жена, която адвокатства на прокуратурата, което безспорно е нова фигура в правния мир на медийна защита, дето я няма никъде по света.

Социолози се карат да казват ли кой им поръчва изследванията, а в това време социалната мрежа отговаря със залп на едно измислено интервю за бомби над България.

Още един актуален въпрос виси в медиите – поскъпването на тока. Тук задачата отново е без решение, но ентусиазирано се търси отговор на въпроса преди или след изборите гневни хора ще искат оставка. И на кого по-точно.

Покажи на тези хора що то интернет и логично мислене…се чува някъде от хора гледащи. Докато зимният студ не е сковал мисленето и на тези, които ползват новите технологии и интернет.
Служебно съобщение от дебрите на писаните медии:

За 2014 година българската Корпоративна търговска банка е на 9 място сред 250-те най-добри банки в Европа по показател „степен на увеличение на капитала“.

В цялостното класиране КТБ е на 193 място от 250 банки в Европа.
Да се чудиш защо тогава отбори от спасители и не искащи да спасяват пълнят медийното пространство.

 
 
Коментарите са изключени за Що е то ъндърграунд /инструкции за употреба в медиите/