„Сънят на Лео Меси“

| от |

adidas-all-in-or-nothing

adidas пусна официалната си реклама за Световното първенство 2014 в Бразилия. В нея участват едни от най-добрите футболисти в света – Лео Меси, Дани Алварес, Луис Суарес, Робин ван Перси, Бастиан Швайнщайгер и Ксави. Рекламата със заглавие „Сънят на Лео Меси“ бележи официалния старт на кампанията на adidas „всичко или нищо“ за Бразилия 2014.

Рекламният клип е дело на бразилския режисьор Фернанду Мейрелис („Градът на Бога“) и включва ексклузивното парче на Кание Уест, което може да чуете тук: http://youtu.be/jR1XQsCiAKE.

Дебютът на рекламния клип ще бъде на полувремето на финала на Шампионската лига в събота. Видеото загатва, че единственият начин да живееш, играеш и бъдеш победител е като дадеш „всичко или нищо“.

[youtube id=“jR1XQsCiAKE“ width=“667″ height=“356″]

Клипът започва със спящия Лео Меси, които сънува изтощителните тренировки, през които преминават съотборниците му по време на подготовката си за Световното първенство. Рекламата представя и бутонките от специалната серия за турнира Battle Pack. Следват спиращи дъха кадри от футболното игрище, показващи забележителните умения на играчите от отбора на adidas, побеждаващи в епичната битка на терена. Играчи, фенове, треньори и цели нации се събират заедно в желанието си да достигнат до мечтания трофей. Накрая Лео Меси се събужда, знаейки че е време да даде „всичко или нищо“ за Бразилия 2014.

В края на рекламата зрителия се изправя пред същия избор като Меси. Последният екран на клипа в youtube и на телевизора ви дава право на ясен избор между две възможности – „всичко“ или „нищо“. В случай че избере „всичко“ зрителят ще бъде препратен към всичко, което adidas може да предложи за Световното първенство, посредством каналите на спортния бранд в Twitter. С натискането на бутона „нищо“ зрителят ще бъде изключен от комуникацията на adidas за летния турнир.

Том Рамсден, глобален маркетинг директор на adidas football, заявява: „Тази реклама показва нагласата на кампанията ни спрямо отдадеността и мотивацияа, нужни за победа на този велик турнир. Ако не си готов да дадеш всичко от себе си няма как да бъдеш победител. В adidas вярваме, че единственият начин да играеш, да отключиш потенциала си и да извлечеш всички ползи от турнира е като бъдеш „all in”. Изключително горди сме от рекламния клип и от кампанията като цяло. Творческите възможности на Фернанду Мейрелис, Касиано Прадо (помощник-режисьор) и Кание, комбинирани с най-добрите футболисти в света, представят един неповторим, свеж и автентичен поглед към Световното първенство. Това е нещо, което само adidas може да постигне“.

„Сънят на Лео Меси“ направи своя дебют в полувремето на финала на Шампионската лига и може да бъде гледан тук: http://youtu.be/jR1XQsCiAKE. За повече информация на тема футбол посетете http://news.adidas.com/BG/home/FOOTBALL. За поче информация за adidas на Световното първенство се включете в дискусиите ни в Twitter на @adidasfootball и #allinornothing.

 
 
Коментарите са изключени за „Сънят на Лео Меси“