Една от най-известните марки дезодоранти в света Rexona представи официално днес партньорството си с Григор Димитров. От медийното събитие, провело се на кортовете на Тенис клуб Малееви, стана ясно, че първата ни ракета ще бъде лице на Rexona в България и ще вземе участие в редица промоционални активности през годината. Първата от тях започва през април и ще възнагради един от феновете на Григор и Rexona с покана за двама за мач от ATP с участието на голямата ни надежда. Пълните правила ще бъдат обявени на Facebook страницата на марката след 15 април 2014 г.
По време на специалното събитие, организирано в духа на философията на Rexona „БЪДИ:АКТИВЕН”, най-добрият ни тенисист разказа повече за националната промоционална кампания на марката, за успехите си на корта, както и за бъдещите си планове в световния тенис. Григор сподели също какви са предизвикателствата в живота за един млад и динамичен човек, стремящ се към нови постижения.
„Радвам се, че съм лице на Rexona за България. Съвременният живот ни кара да бъдем активни и енергични, за да постигаме успехи. Днешното събитие е едно прекрасно изживяване за мен, защото най-важното е да бъдеш постоянен, да даваш 100% от себе си всеки ден. Пожелавам на всички да се събуждат с една висока цел и да следват мечтите си. Точно и заради това ще поиграя с бъдещите звезди на тениса ни, защото знам, че личният пример вдъхна кураж за дългия път към победите.“ – каза по време на събитието най-добрият ни тенисист.
След официалната част по представянето на Григор Димитров като лице на Rexona, първата ни ракета показа част от уменията си на корта в интересен открит урок с изгряващи звезди на българския тенис.
„Григор Димитров е идеалният избор за лице на Rexona. Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага на корта и извън него. Григор е пример за подражание и пред него своят високи цели. Затова ние вярваме, че партньорството ни с него ще го направи дори по-уверен и силен по пътя към мечтите си.” – коментираха представители на компанията Юниливър, която предлага Rexona на българския пазар.
Новото лице на Rexona e определян от световните тенис специалисти за бъдещето на спорта. 22-годишният Григор Димитров в момента заема рекордното за българския тенис 16-то място в световната ранглиста, през миналата година стана и първият българин с титла от турнирите на ATP, печелейки надпреварата в Стокхолм, а в началото на месеца триумфира и в турнира в Акапулко.
Събитията, в които ще участва Григор Димитров в рамките на годишната промоционална кампания на Rexona в България, ще бъдат обявявани на Facebook страницата на марката, като ще се съгласуват с динамичната програма на най-перспективния ни тенисист .