Rexona представи официално Григор Димитров като лице на марката в България

| от |

Една от най-известните марки дезодоранти в света Rexona представи официално днес партньорството си с Григор Димитров. От медийното събитие, провело се на кортовете на Тенис клуб Малееви, стана ясно, че първата ни ракета ще бъде лице на Rexona в България и ще вземе участие в редица промоционални активности през годината. Първата от тях започва през април и ще възнагради един от феновете на Григор и Rexona с покана за двама за мач от ATP с участието на голямата ни надежда. Пълните правила ще бъдат обявени на Facebook страницата на марката след 15 април 2014 г.

Grigor Dimitro lice na Rexona

По време на специалното събитие, организирано в духа на философията на Rexona „БЪДИ:АКТИВЕН”, най-добрият ни тенисист разказа повече за националната промоционална кампания на марката, за успехите си на корта, както и за бъдещите си планове в световния тенис. Григор сподели също какви са предизвикателствата в живота за един млад и динамичен човек, стремящ се към нови постижения.

„Радвам се, че съм лице на Rexona за България. Съвременният живот ни кара да бъдем активни и енергични, за да постигаме успехи. Днешното събитие е едно прекрасно изживяване за мен, защото най-важното е да бъдеш постоянен, да даваш 100% от себе си всеки ден. Пожелавам на всички да се събуждат с една висока цел и да следват мечтите си. Точно и заради това ще поиграя с бъдещите звезди на тениса ни, защото знам, че личният пример вдъхна кураж за дългия път към победите.“ – каза по време на събитието най-добрият ни тенисист.

Grigor Dimitro lice na Rexona_2

След официалната част по представянето на Григор Димитров като лице на Rexona, първата ни ракета показа част от уменията си на корта в интересен открит урок с изгряващи звезди на българския тенис.

„Григор Димитров е идеалният избор за лице на Rexona. Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага на корта и извън него. Григор е пример за подражание и пред него своят високи цели. Затова ние вярваме, че партньорството ни с него ще го направи дори по-уверен и силен по пътя към мечтите си.” – коментираха представители на компанията Юниливър, която предлага Rexona на българския пазар.

Новото лице на Rexona e определян от световните тенис специалисти за бъдещето на спорта. 22-годишният Григор Димитров в момента заема рекордното за българския тенис 16-то място в световната ранглиста, през миналата година стана и първият българин с титла от турнирите на ATP, печелейки надпреварата в Стокхолм, а в началото на месеца триумфира и в турнира в Акапулко.

Събитията, в които ще участва Григор Димитров в рамките на годишната промоционална кампания на Rexona в България, ще бъдат обявявани на Facebook страницата на марката, като ще се съгласуват с динамичната програма на най-перспективния ни тенисист .

 
 
Коментарите са изключени за Rexona представи официално Григор Димитров като лице на марката в България