„Паста ла виста, бейби“ или „Без гейове в рекламите на паста Barilla“

| от |

В интервю вчера, Guido Barilla, изпълнителен директор на любимите ми италиански пасти Barilla заяви, че неговата компания няма да използва гей семейства в рекламите си, защото той харесва „традиционните семейства“.

„Ако това не се харесва на гейовете, те винаги могат да ядат други марки тестени изделия“. Това заяви босът на Barilla в отговор на радио водещ от Radio24, който го попита защо неговата компания не използва гей семейства в рекламите си.

„Ние имаме малко по-различна култура. За нас традиционното семейство остава основна ценност на компанията. Ако гейовете харесват нашата паста и нашите реклами, те ще ядат нашите макаронени изделия. Ако не им харесват, винаги могат да изберат нещо друго.“

130926164608-guido-barilla-620xa

Barilla каза още, че не бих правил реклами с хомосексуално семейството не от липса на уважение към хомосексуалистите, които имат право да правят каквото си искат, без да пречат на другите, а просто защото „аз не съм съгласен с тях и искам да говоря на традиционните семейства“.

Можете да си представите отзвука от настръхналите гей организации в Италия и по света. Аз лично заставам за мнението на Barilla – то е честно, искрено и откровено. Това дори ще ме накара да използвам продуктите на Barilla още по-често – просто ме кефи, че има марка, която държи на своето, без да се притеснява, че няма да се хареса на един или друг. А в крайна сметка и хетеросексуалните имат право на своето мнение и вкус, нали?

 
 
Коментарите са изключени за „Паста ла виста, бейби“ или „Без гейове в рекламите на паста Barilla“