Момичета играят рейсинг игри. Звучи странно, но е факт. Млади представителки на нежния пол активно прекарват свободното си време в автомобилни състезания срещу момчетата. PlayStation и Xbox имат много игри, но едни от най-продаваните им са тези с рейсингови състезания. Конзолите имат допълнителни приставки – кормило, педали, скоростен лост и дори седалки.
Според пазарно проучване, става ясно, че процентът е почти равен щом се отнася до полово разпределение на играещите тези игри – 55% момчета и 45% момичета. Не всичко приключва само с конзолите, нещата се пренасят и онлайн. Момичета побеждават на една от най-трудните писти в онлайн пространството – Нюрбургринг. Тя е и най-дългата състезателна писта в света-20,8км.
Друг интересен факт е, че момичетата, които се справят прекрасно в карането на спортни коли с високи скорости, в реалния живот нямат свидетелство за управление на моторно превозно средство. За разликата от момчета, това не е спънка за тях. Младежите разкриват, че се справят по-адекватно онлайн, след като в живота са карали кола.
Активните потребители на игри с коли имат поне две устройства за състезаване. Масово използват мобилни устройства (телефони и таблети). Вторият вид е компютърът (настолен или лаптоп). Третият са конзолите, но те са за потребителите, които разполагат с повече средства и обичат да бъдат по-близко до реалността. Конзолните игри са най-реални, защото потребителят гледа на по-голям екран, настанен удобно в състезателна седалка. Игрите от високия клас предлагат многоброен арсенал от коли, които постоянно се допълват с новите модели излизащи на пазара.
Момичетата и момчетата масово избират еднакъв модел коли, но момичетата бият другия пол със секунди, дойде ли частта с преодоляването на пистата. Nisan GTR е сред най-избираният модел за печеленето на първото място. Ферари също държи началните класации, заедно с Макларън, Мерцедес и Порше.