Новата Alitalia

| от |

Alitalia ще започне преоткриването си като бранд на 4ти юли с помощта на партньорите си от Etihad с нов дизайн на униформите на кабинния си екипаж и нова ливрея на самолетите си.

Главният изпълнителен директор на Alitalia Силвиано Касано заяви, че авиокомпанията ще „запази италианското знаме на самолетите си, но ще го обнови и модернизира“. Пътниците могат да се подготвят за познатия трикольор в зелено, бяло и червено, но в по-модерен и стилен дизайн. Целта на Касано е да трансформира превозвача, който през последните няколко години изпитва сериозни проблеми, в „пет-звездна компания“.

За дизайна на новите шикозни униформи, инспирирани от духа на Италия, Касано се е обърнал към престижните дизайнерски школи Marangoni в Милано и Academy of Costume and Fashion в Рим. Те ще си сътрудничат в дизайна на една униформа, която да „гледа в бъдещето и в новите поколения“.

С откриването на новите униформи и ливреи, авиокомпанията ще започне и нова маркетингова кампания с акцент върху „страстта и технологиите“, която е насочена към вътрешния пазар и пазарите в САЩ и Азия.

„Потребителите ни казаха: дайте ни повод, за да се върнем при вас“, каза наскоро Касано пред Bloomberg. „Те искат любовната връзка да започне отново.“

3813d90aae8ae27ea7f11e389680c857

Голямата част от тази любовна история ще бъде финансирана от Etihad Airways, които през януари тази година, закупиха 49% дял от Alitalia за 560 милиона евро.

Alitalia също така планира напълно нов дизайн в бизнес салоните си, интернет по време на всички полети до 2017 година и по-добро обслужване и храна.

„Alitalia може да просперира само като една истинска пет-звездна компания“, каза Касано.

„Новата Alitalia ще символизира най-доброто от Италия“, се казва в прессъобщение на авиокомпанията. „Храна, вино, култура, мода, стил, архитектура, дизайн и технологии“ – това е бъдещето на националния италиански превозвач.

Касано също така допълни, че не е изключено и закупуването на нови самолети от Airbus и Boeing съвместно с Etihad, ако е необходимо.

Италианската авиокомпания се стреми да се пресъздаде, защото през последните няколко години работи на загуба, а през 2013 беше принудена да поиска 500 милиона евро от италианското правителство, за да оцелее.

Изпълнителният директор на Etihad Джеймс Хоган няколко пъти е казвал, че компанията не би инвестирала в Alitalia ако не смяташе, че италианският превозвач няма да успее. „Казвали са ми да не го казвам, но смятам, че Alitalia може да стане най-секси марката в Европа.“

Alitalia също така ще увеличи и броя на полетите си от Рим, Милано, Венеция, Катания и Болоня до Абу Даби, за да се включи в международната мрежа на Etihad, а също така ще изгради и по-тесни връзки с Airberlin.

Италианската авиокомпания също планира да пусне нови маршрути от Рим до Сан Франциско, Пекин, Шанхай и Корея, а модната столица Милано ще бъде свързана с директни полети до азиатските си колеги в Токио и Шанхай.

\\ Australian Business Traveller

 
 
Коментарите са изключени за Новата Alitalia