Гугъл стана първата компания в света, която нае най-големия и най-скъп дигитален билборд в света на "Таймс скуеър" в Ню Йорк.
Билбордът е висок осем етажа, а наемането му за две седмици струва 2,5 милиона долара. Екранът, който е с размерите на футболно игрище, е монтиран от страната на хотел "Мариот Маркис".
Смята се, че около 300 000 пешеходци ще минават покрай билборда всеки ден. Ярко осветените билбордове на "Таймс скуеър" са едни от най-известните места за рекламиране на открито. Новият билборд беше представен снощи и една седмица ще показва вдъхновена от природата дигитална картина преди да започне излъчването на рекламите на Гугъл.
Стотици туристи наблюдаваха включването на екрана. Той е свързан с камери, позволяващи интерактивно съдържание. Американският технологичен гигант е наел екрана до януари 2015 г. /Би Би Си/БГНЕС