Телевизията е за възрастните

| от |

През последните 20 години, средностатистическият американец е остарял с 3 години. През последните 20 години, средностатистическият американски телевизионен зрител е остарял с 13 години.

lead

Проблемът на телевизиите е, че публиката им остарява много бързо, така че сега те трябва да убеждават рекламодателите да харчат повече пари запо-възрастната аудитория. За сравнение, най-гледаното шоу през 1993-94 е „Home Improvement“, чиято аудитория е със средна възраст от 34 години. Днес, най-гледаното шоу е “NCIS“, аудитория му е средно 61 години.

„За едно поколение зрителите на популярното шоу се промениха от хора, които са на върха на своите приходи, до хора, които са на възраст за пенсиониране. Половината от хората, които гледат “NCIS“, са над средната възраст за пенсиониране“, пише Дерек Томсън за Тheatlantic.

В момента телевизията не се страхува, защото тя продължава да привличаголяма част от парите за реклама на компаниите. Това за което телевизиите не са готови в дългосрочен период е как да привлекат млада аудитория, която отново ще започне да гледа телевизия на живо, вместо video-on-demand услуги като Netflix, Hulu, Amazon или YouTube. За сега, телевизиите привличат тази аудитория само за спортни събития.

lead

 
 
Коментарите са изключени за Телевизията е за възрастните