Как да загубиш 200 000?

| от |

brandМтел са загубили 200 000 клиенти в последната една година, става ясно от отчета на компанията-майка – Telekom Austria, представен днес. Както пише investor.bg, това намаление с 4,9% на годишна база им отрежда 44,8% пазарен дял.

За деветмесечието на 2013 г. приходите също отбелязват спад от 16,3% до 300 млн. евро. Мтел обаче отбелязва ръст на клиентите на фиксирани услуги и на потреблението на мобилен интернет на годишна база.

Третото тримесечие е белязано и от забележително повишение в продажбите на смартфони и таблети в магазините на телекома – 552% за таблети и почти 100% за смартфони.

Ето и всички цифри, събрани в отчета на Telekom Austria, касаещи българския и бизнес:

mtel2Очевидно това са резултати, които не радват новия шеф на компанията – Танасис Кацирубас. Той стана главен изпълнителен директор на „Мобилтел“ на 1 октомври 2013 г., заменяйки на поста Андреас Майерхофер.

Първите резултати от работата на Кацирубас ще станат ясни в отчета за последното тримесечие на тази година. Големият въпрос, който си задават всички е – ще успее ли МТел да запази лидерската си позиция на пазара? Вашите мнения са важни за нас. Споделете ги.

 
 

Повече информация Виж всички