The New York Times регистрира най-лошото тримесечие от 1998-ма, продавайки реклами за 140 милиона долара за 3 месеца.
Сумата е обща и за печатните и дигиталните реклами. Към нея трябва да се добавят и парите от продажба на вестници и абонамент за дигиталното издание.
Това, което е притеснително около цифрите на Таймс, е че този вестник в момента е на самия връх по доходи в цялата индустрия.
Това е дванайсто поредно тримесечие на Ню Йорк Таймс със спад на приходите от реклама. През всичките 162 години от историята на вестника голямата част от приходите идват от читателите а не от реклами.
За сравнение, през 2000-та Ню Йорк Таймс печелят 1,3 млрд. долара от реклами. За миналата година тази сума спадна на 711 милиона долара.
Намаляването на доходите, означава и намаляване на бюджета на отдела за продажба на реклами. Така според някои източници, някои екипи за продажба тази година разполагат с бюджет от само 0,1% от парите, които ще бъдат вкарани като реклама. Тоест, ако имат приходи от 60 милиона долара, те ще имат на разположение бюджет от 60 000 долара.