Хайде да изберем два парламента, един за зиме и един за лете

| от |

Категорично това са медийните оферти, които политиците поднасят. Ако обаче се съсредоточим ще излязат доста повече от два. Видно в платените и неплатените медийни форми.

Хайде да броим.

Има две оферти за депутатство с СССР и с Европейския съюз. С различна степен на убедителност, в името на наместника на невидимото финансово спомоществователство на КОЙ. Този неизтребим финансов модел.

Ще кажете, преувеличаваме? А ние ще Ви отвърнем, че все по-видимо става двойното дъно на келипира. Защото и преди т.н. промени келепир е имало и сега ще има. Хем бяхме най-верните, хем имаше имитация на демокрация, хем имахме амбициите да сме троянския кон, кйто да измъква скришом технологии от Запада.

Другото разделение иде по линията на гумените ботуши и евтиния кемпер, който бил най-евтината реклама.

Следват двете „оферти” край язовир Копринка, където не стана ясно точно какво отбелязват, обаче всяка година поводът очевадно се ползва за политически нужди.

Следващото раздвоение иде по линия на това кой има повече платени форми за реклама. ДПС или Бареков? Обаче нали Бареков свърши уж парите, пък се оказва обратното.

Национално също има раздвоение, ще излезе ли сметката с оспорването на вота от Турция, след като Конституционният съд го остави без последствия след миналите избори.

Който, каквото и да говори, начините за търговия с внушения е най-демократичната на света. Всеки има избор на кого да се сърди и да си избира ляв или десен чорап.

Досега това не беше рекламирано от `сите партии заедно. Ето защо не е важно дали Стойка или наденицата е сочна и дебела, както се казва се една реклама. Важно е да има келепир за всички, само да им гласуват.

Нито новините са ни точно новини, нито кампанията. Обаче, за да не плащаме следващи избори купуването и продаването на депутати се извършва преди изборите.

 
 
Коментарите са изключени за Хайде да изберем два парламента, един за зиме и един за лете