shareit

„Гласът на България“ стартира като категоричен лидер в българския ефир

| от |

Най-гледаното и обичано музикално шоу у нас – „Гласът на България”, заслужено разби конкуренцията и в двата стартови дни. След безспорния успех на първи епизод, който привлече над 40% от цялата телевизионна аудитория, вторият епизод, в който зрителите видяха как Десислава танцува с удоволствие и прави собствена интерпретация на парче на AC/DC, е привлякъл близо 42% от телевизионната аудитория. Най-осезаемо е покачването при аудиторията на възраст 18-34 и 18-49.

От изпълнението на българския Бон Джоуви, който още в първите две минути накара и четиримата треньори да се борят за него, до последното изпълнение на неуспелия да пробие в първия сезон на шоуто Николай Манов, който този път обърна столовете на всички ментори, „Гласът на България” е привлякал 46% от аудиторията на възраст 18-34 и 43,7% от аудиторията на възраст 18-49.

Покачването на зрителския интерес към музикалното шоу на bTV съвсем естествено води и до увеличаването на разликата с втория по гледаемост канал. Според данните на единствената официално призната от пазара агенция – ГАРБ, разликата между bTV и Нова е TG 159% при 18/34 и 129% при TG 18/49.

2110242690

bTV ще излъчи трети епизод на музикалното шоу в петък от 21:30 часа.

Първият епизод на предаването стартира като категоричен лидер в българския ефир, привличайки над 40% от цялата телевизионна аудитория, която в неделя вечер е била пред малкия екран.

Интересът на аудиторията към събитията на сцената на шоуто нарастват постепенно, като пикът на зрителския интерес достига 1 милион и 70 хиляди души. Според аудиторния дял на шоуто, това е най-силният старт на телевизионен формат (All, 4+) през този телевизионен сезон, според предварителните данни на ГАРБ.

2110242179

„Гласът на България” бележи успех и сред млади зрители на възраст 18-34, както и сред зрители на възраст 18-49, където аудиторният дял отново е над 40%.