От 13 юни, Air France ще предложи иновация – разпознаване на глас от виртуалния гласов асистент Алекса, разработен от Amazon, и ще бъде една от първите авиокомпании, предлагащи тази функционалност. Независимо дали трябва да проверите стауса на вашия полет, да се консултирате за часовете на заминаване и пристигане или да разберете какви услуги се предлагат на борда, всичко това вече ще е възможно чрез виртуалния асистент Алекса.
Клиентите на Air France, притежаващи Amazon Echo за гласов контрол, ще могат да се възползват безплатно от услугите на Aлекса.
Как работи?
Използването на Алекса е много просто. Поискайте да пусне музика, да прочете новините, да контролира къщата ви, ако е свързана, или дори да разкаже виц, Алекса прави това, което кажете. В дома или в офиса, Алекса е създаден, за да улесни живота на собственика си, като му помага да управлява своите ежедневни задачи, използвайки нищо повече освен гласа си.
За да използвате уменията на Алекса, просто следвайте следните стъпки:
Няколко примера, които да ви помогнат да започнете:
„Алекса, попитайте Air France за статуса на моя полет до Токио“, „Алекса, попитайте Air France за продължителността на полет AF008“, „Алекса, попитайте Air France от кой терминал излита полет AF1234 “ или „Алекса, питайте Air France дали има Wi-Fi на борда на полет AF348 „. Това са някои от въпросите, които клиентите могат да зададат, използвайки устройството за гласови команди.