Българската софтуерна компания „Телерик“ вече официално е част от американската технологична компания „Прогрес“. Тя ще развива у нас звеното си за дигитален маркетинг, а от бранда на българското дружество ще остане „Академията на Телерик“, тъй като е добре разпознаваема като име и авторитет, съобщава Mediapool. Като Telerik by Progress ще се предлагат и част от услугите за програмисти.
Това стана ясно след обявеното в понеделник финализиране на сливането на двете компании, след подписаната през 2014 г. сделка за придобиване на „Телерик“ срещу 262.5 млн. долара. тогава сделката бе не само едната от най-крупните у нас, но и сред най-големите в Централна и Източна Европа.
Брандът на „Прогрес“ вече е с обновена визия, съчетаваща и елементи от „Телерик“ като символ за съчетаването на най-доброто от двете компании в едно цяло, по думите на Мелиса Пълс, главен маркетинг директор на „Прогрес“.
Компанията смята да започне строителството на 9-етажна сграда в София, която да се намира в близост до сегашните сгради на компанията и ще ги допълва. Предвид планираното увеличение на служителите на компанията над 900 души през 2020 г., капацитетът на работните места в бъдещата офис сграда ще е над 1000. В зданието се планират и конферентни зали, пространства за срещи и отворени офисни пространства, както и център за съхранение на данни.