Кнсултантската агенция Brand Finance състави рейтинг на най-ценните футболни марки през 2014 година.
На първо място, най-високо в подреждането, е поставен Байерн Мюнхен, който е оценен на 896 милиона долара. През изминалата година сумата за баварския гранд, според същото изследване, е била е размер на 860 милиона, предаде Gong.bg
На второ място е поставен настоящият носител на трофея в Шампионската лига Реал Мадрид, чиято футболна марка струва 768 милиона. За сравнение, сумата се е покачила значително от изминалия сезон, като по този показал „белият балет“ е успял да изпревари Манчестър Юнайтед.
Неубедителното представяне на „червените дяволи“ е свалило тима на от втора на трета позиция в обновеното подреждане. Според Brand Finance марката „Манчестър Юнайтед“ е загубила от стойността си и от 837 милиона вече струва 739 милиона.
Четвъртата позиция е запазена за състава на Барселона, който запазва мястото си с 622 милиона.
Огромен скок обаче прави другият английски тим. Манчестър Сити скча от осма на пета позиция, като само за една година отборът, който спечели Премиърлийг струва 510 милиона долара. В последната класация марката е струвала едва 332 милиона.