За първи път Volvo Cars ще участва на автомобилно изложение, без да покаже нито един автомобил на щанда си. Вместо това, на предстоящия автосалон в Лос Анджелис – Automobility LA, компанията ще представи визията си за това какво може да бъде автомобилът.
Откакто съществуват автомобилните изложения, на фокус винаги са били автомобилите, представени на традиционната въртяща се платформа или под луксозни копринени покривала. Но автомобилите се променят, индустрията се променя, променят се и очакванията на хората, които използват автомобили. На автосалона в Лос Анджелис Volvo Cars ще отрази тези промени. На щанда на марката, посетителите ще отправят поглед към централното място, където ще очакват да видят автомобил, но вместо това ще видят изненадващото изявление „Това не е автомобил“.
„Назовавайки автосалона си Automobility LA, организаторите са разпознали големите промени, настъпващи в индустрията“, заяви Мартен Левенстам, отговорник за продуктовата стратегията. „Искаме да покажем, че ние също разбрахме това и започваме дискусия за автомобилното бъдеще. Затова, вместо да покажем концептуален автомобил, ние ще говорим за концепцията за автомобил. Тази година ние няма да спечелим наградата за най-добър автомобил на изложението и се чувстваме добре, защото това не е автомобилно изложение“.
В допълнение на това силно изявление, Volvo Cars ще направи редица интерактивни демонстрации на услуги за свързаност, като споделяне на автомобила, доставки в автомобила, визията за автономно управление 360с и абонаментната програма Care by Volvo.
С установените отношения с технологичните компании Amazon, Google и Nvidia, както и с технологичните стартъпи Luminar и Zenuity, Volvo демонстрира иновативно взаимодействие с нови партньори.
До средата на следващото десетилетие, половината от годишният оборот на Volvo ще бъде от изцяло електрически автомобили, една трета ще са автономните автомобили и ще бъдат установени над 5 млн. директни отношения с клиенти на компанията.