Децата на възраст между 2 и 4 години най-често използват образователни медии

| от |

823600-ipad-learning

Най-малките деца, от едва проходилите до тези в предучилищна възраст, най-често използват образователни медии, пише Washington Post.

Пораствайки и прекарвайки повече време в гледане на телевизия и в използване на мобилни устройства, те стават все по-малко ангажирани със съдържание, което учи на математика, наука или други уроци. Това са изводите от проучване на организацията, заминаваща се с анализи в областта на образованието Joan Ganz Cooney Center.

Изследването изтъква експлозивното разрастване на пазара за образователни телевизионни програми и мобилни приложения, насочени към малките деца, дори към бебетата. Хиляди уеб компании в онлайн магазините за мобилен софтуер обещават да научат дори новородените как да четат и да събират числа.

Децата на възраст от 2 до 4 години прекарват най-много време с образователни медии, като гледат телевизия или използват онлайн програми средно по 1 час и 16 минути на ден. Тази стойност намалява до 50 минути на ден за децата то 5- до 7-годишна възраст до 42 минути за тези на възраст от 8 до 10 години.

„В по-ранна възраст децата са свикнали да използват образователни инструменти”, каза авторът на изследването Виктория Райдаут. „Компаниите виждат тази тенденция и създават повече съдържание за най-малките деца и предлагат на пазара това съдържание като образователно.”

Но пазарът за образователни приложения и телевизионни програми се свива с навлизането в училищна възраст. Привлечени от видео игри и други развлечения онлайн, децата на училищна възраст с достъп до смартфони, конзоли за игри и електронни книги имат по-малко възможности за достъп до образователно съдържание.

Допитването до 1577 родители показва, че 13 процента от децата между 2 и 4 години използват образователни инструменти на мобилни устройства или компютър, а сред децата между 8 и 10 години те са само 6 на сто.

 
 
Коментарите са изключени за Децата на възраст между 2 и 4 години най-често използват образователни медии