Акценти:
Стимулирано търсене и приходи в Европа
Поддържане на ценово предимство
Изграждане на силни позиции в мрежата (номер 1 и 2)
Дисциплинирано използване на капитала
Перспективи
С направени резервации за първата половина на годината, чийто нива са аналогични с тези през 2014, easyJet очаква да отчете загуби преди облагане с данъци между 10-30 милиона лири за полугодието, приемайки нормалните нива на смущения в дейността, спрямо 53 милиона лири загуби, отчетени през същия период на предходната година.
Коментирайки резултатите, изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол заявява: „easyJet направи добър старт през годината, като продължава да реализира своята стратегия за лесно и достъпно пътуване за пътниците. Ние отчетохме силен месец октомври в нашата мрежа – особено на британските туристически полети до плажни дестинации и на френските вътрешни линии, където продължихме да увеличаваме броя на пътниците след натоварения септември месец. Допълнително засилихме мрежата през тримесечието чрез добавяне на около 500 хиляди самолетни места, по-голямата част от които са от летищата, където еasyJet е с номер 1 или 2 присъствие. Това, в съчетание с нашите нови телевизионни реклами, насочени към бизнес пътниците, позволиха на еasyJet да продаде рекорден брой места на бизнес пътниците през първото тримесечие. easyJet е добре позиционирана да продължи да постига растеж и възвръщаемост за акционерите“.