Вижте разликите в телевизионните рейтинги

| от |

Screenshot_1На телевизионния пазар отново се търгува с две валути, след като чешката компания Mediaresearch навлезе с конкурентен на ГАРБ представителен национален пийпълметричен панел, доставящ данни за гледаемостта на телевизионните канали.

За разликите в предоставените данни ни ориентира сравнение на медийна агенция АРГЕНТ, подготвено и публикувано в интернет. Анализът обхваща периода от 27 януари до 2 февруари и е за предавания, „излъчени в часовете между 6 сутринта и 1 след полунощ“.

Screenshot_15При резултатите за БНТ1, разминаванията в подреждането на предаванията според двете системи са значими. Както в седмиците от началото на годината, така и в рамките на 5-тата, всички ГАРБ стойности са по-високи от тези на Mediaresearch.

Screenshot_17При резултатите на bTV е налице само едно „несъответствие“ в подреждането. Програмите „Лице в лице“ и „Шоуто на Слави“ (по ГАРБ) са с разменени места в резултатите на Mediaresearch.

Като цяло, при предаванията на bTV, както и при БНТ1, стойностите на ГАРБ са по-високи от тези на Mediaresearch.

Screenshot_19Несъответствията в класирането са видими – според числата съвпада позицията само на едно от топ-предаванията (Националната лотария – на 3-та позиция).

Преобладаващо стойностите на Mediaresearch са по-високи от тези на ГАРБ.

Screenshot_21При резултатите за ТV7 се наблюдава сериозно разминаване в подредбата на програмите според двете метрики. Mediaresearch отчита по-ниски стойности за болшинството от предаванията на телевизията.

Резултатите за Топ 50 най-гледани телевизионни програми през януари, публикувани вчера по данни на ГАРБ отчитат, че bTV е била предпочитаният избор на близо 33% от тв адуиторията.

 
 
Коментарите са изключени за Вижте разликите в телевизионните рейтинги