Местен бар стартира интересна кампания за разумната употреба на алкохол
Точно както много други хора по света, японците също обичат през уикенда да излязат с приятели за по едно питие. Често обаче чашките са много повече и в резултат редовно се получава странна и неприятна картинка на заспали пияни хора по улиците.
За срам на тези любители на чашката рекламна агенция и местен бар в Токио, стартираха специална кампания, която превръща спящите по улиците пияни хора в специални „билбордове“ по земята.
Акцията бе наречена „The Sleeping Drunks Billboard“ (Спящият пиян билборд) и за кратко време се превърна в истинска атракция в японската столица. По време на кампанията спящите „пиянки“ по улиците се ограждат с бяла лента и така се превръщат в легнали билбордове. А до тях се поставя надпис с хаштаг “# NOMISUGI”, което в превод от японски означава „прекалено пиян“.
Със сигурност за заснетите да попаднат в социалните мрежи с подобни фотоси не е най-добрата реклама. Но все пак дали това е умна идея да се насърчи разумната употреба на алкохол?