Щатският производител на играчки „Mattel”, основан през 1945 г. и базиран в Ел Сегундо, Калифорния, регистрира спад в продажбата на кукли „Барби” с цели 14% през първите три месеца на 2014 г.
Спадът е най-драстичният от всички брандове на „MAT”. Компанията пояснява, че търсенето на щатския пазар продължава да се снижава, а запасите на международните дистрибутори на компанията са се увеличили.
През първата четвърт на годината нетните продажби на „Mattel” са намалели с 5% до 946,177 млн. долара, като в Северна Америка отчитат спад в продажбите от 2%, а за останалите страни спадът в продажбите е цели 7%. Компанията отчита загуба в размер на 11,2 млн. щатски долара спрямо печалба от 38,5 млн. през първите три месеца на предходната година.