Рекламна кампания е на Christopher Hunt, артистичен директор на Ogilvy & Mather в Дубай. В нея са използвани използват реални предложения при търсене на думата „Жени“ в Google. Търсачката подрежда предположенията спрямо най-търсените комбинации. Кампанията е на ООН.
„Кампанията използва най-популярната търсачка в света (Google), за да покаже неравенството между половете е световен проблем. Снимките показват резултатите от реални търсения, подчертавайки популярните мнения в интернет“
Дребния шрифт на всеки плакат гласи: „действителното търсене в Google 09.03.13“. Въпреки че потребителите на Google в различни страни могат да получат различни резултати, бърз тест показва, че някои от предложенията излизат при търсене в САЩ. С други думи, прекалено много хора по света използват подобни търсения и Google ги очаква и подсказва.