През месец май продажбите на Opel регистрираха покачване с близо 26 процента или около 4 400 новорегистрирани екземпляра, достигайки общ брой от 21 260 автомобила. Делът на марката Opel на пазара на леки автомобили отбелязва увеличение с повече от 0.8 процентни пункта и вече надхвърля 7.4 процента.
Opel продължава и тенденцията на растеж, демонстрирана в периода от началото на годината. С почти 103 000 продадени леки автомобила, Opel отбелязва увеличение на продажбите в периода от януари до май с около 13 250 автомобила или с 15 процента. Пазарният дял отбелязва покачване с над 0.5 процентни пункта до около 7.4 процента, което е най-добрият резултат за този период от годината, регистриран през последните пет години.
Eвропейската „Кола на годината 2016” – новият Opel Astra е основен двигател на този растеж. До този момент от тази година са продадени повече от 26 600 автомобила Astra, което е увеличение от около 30 процента в сравнение със същия период на миналата година.
Друг модел, гарантиращ растежа на марката, е Opel Mokka. Продажбите на SUV модела са отбелязали покачване от близо 40 процента само през месец май.