7 дни, три съставки и 1 добра кауза. Така може да се опише благотворителната инициатива, при която срещу изпиването на един коктейл NEGRONI в любимия ви бар може да дарите лев за добра кауза в седмицата на NEGRONI. В периода 6-12 юни може да се включите в инициативата, като си поръчате питие, а средствата ще отидат за благородно начинание.
Какво всъщност представлява коктейлът NEGRONI? Това е един от най-популярните коктейли в света с почти 100-годишна история.
Рецептата му е:
30 ml. CAMPARI
30 ml. CINZANO ROSSO
30 ml. джин
Сервира се в чаша за уиски, пълна с лед, като за украса и допълнителна свежест са добавя кора от резен портокал. Коктейлът е включен в Официалния списък на Международната барманска асоциация в
секция „Класика“ и се предлага в различни вариации в добрите барове по света.
Тази година е поредната, в която най-известният аперитив в света – CAMPARI, си партнира с американското списание IMBIBE (imbibemagazine.com), за да представят Седмицата на NEGRONI.
Инициативата тръгва през 2013 година в САЩ.
Година след година участващите заведения в благотворителната акция нарастват от 100 през 2013 г. На 1 300 през 2014 г. с повече от 120 000 събрани долара за дарителски каузи. През изминалата 2015 г., благодарение на ентусиазма и усиления труд на над 3 500 барове, ресторанти и любители на NEGRONI бяха набрани повече от 321 000 долара за подпомагане на различни каузи по света.
От 6 до 12 юни 2016 г. редица заведения и в България ще участват в инициативата, а за да откриете дали и вашият любим бар или ресторант е сред тях, посетете www.NEGRONIWEEK.com.
Наздраве за всяка добра кауза!