И Google се присъедини към компаниите, които блокираха Flash в платформите си.
Вече девет години оригиналният iPhone спря Flash поддръжката си, но днес Apple далеч не е единственият технологичен гигант, който се отрече от платформата. Току-що Google също изрази нежелание Flash да се появява в рекламите й.
В скорошна публикация в Google+, от ръководството обявиха, че Google Display Network и DoubleClick Digital Marketing вече ползват само HTML5. Това на практика означава края на Flash за рекламата платформа на Google, най-малкото когато става дума за стандартните реклами. Видео реклами, създадени с Flash, все още ще бъдат позволени засега, но изглежда вероятно, че и техният край наближава. От 30 юни тази година Flash реклами вече няма да могат да бъдат качвани в AdWords и DoubleClick, а от 2 януари 2017 г. Flash реклами вече няма да могат да работят по рекламните платформи на Google.