Платените реклами в социалните медии постигат по-добри резултати от органичното съдържание, показват проучванията на Convertro и AOL Platforms, съобщават от eMarketer.
В социалната мрежа Facebook растежа на потребителите, които реагират на платените реклами е само 0,1%. За сметка на това два пъти по-вероятно е потребителите на Twitter да реагират на платени реклами, отколкото органично съдържание. Това сочат данните от проучване на Converto.
В същото време някои социални медии са добре подготвени да оказват влияние върху избора на потребителите. Такъв е примерът с YouTube. Мрежата за видеосподеляне предлага на потребителите подобни клипове, в които те могат да получат цялата необходима информация, преди да вземат решение дали да купят даден продукт или не.
Въпреки това „пътят към клиентите“ за потребителите е дълъг. Мнозинството от хората използват социалните медии около средата на този път, а само 10% взимат решение за покупка, базирана изключително на взаимодействие със социалната мрежа.