поредицата „Любимите реклами на…“, с която отброяваме седмиците и дните до финала на Super Bowl, популярно спортно събитие, рекламите в почивката на което често са по-гледани от самия финал, не сме и предполагали, че рекламите ще се превърнат в най-обсъжданата тема в социалните мрежи.
Когато преди няколко седмици започнахмеНе, за съжаление българска компания не е създала невероятна реклама, която се е превърнала във viral в социалните мрежи. Или пък да. Невероятна в смисъл „няма да повярвате, че на някой може да му хрумне подобно нещо.“. Корпоративното видео за вътрешна употреба на Виваком за няколко дни се превърна в най-гледаното нещо в българския интернет в последните години.
15-минутното филмче ни вдъхнови да си представим как щеше да изглежда рекламната пауза на Super Bowl, ако мачът се играеше в България. За съжаление дължината му не позволява то да бъде включено, но си има достойна конкуренция.
Търговския директор на Net Info – Ирина Порузян и Ваня Дунчева, Sales Manager влизат в доста интересни роли в този откъс от епизод #13 на инициативата на Digital Experts’Talk.
Уау! Това беше не-ве-ро-я-тно! А едва сега започваме.
Витрина топла цър-пър…
Няма как да минем без песничката посветена на 25 години Фантастико. Особено след като се постараха да я скрият от каналите си. Напомняме: В Интернет нищо не се трие.
Рекламна пауза без банкова реклама не може да има. А нашите банкери крият много тайни…
От всичките тези видеа резултатът е един – вече ни е страх да отворим Youtube. Толкова обяд има за крадене…
Да, в новата реклама на Теленор казват „снимайте много, снимайте сватби, снимайте реклами…“. Май нямаха точно това предвид, но като се почна едно снимане на реклами и корпоративни видеа, стана страшно. Предлагаме ви тези две песнички като бонус. Разликата с останалите в класацията е, че те не са професионални. Да, знам, думичката „професионално“ звучи някак особено… А ние с най-голямо нетърпение чакаме клипчето за надъхване на Винпром Карнобат.
Това гениално произведение си има и английска версия. (няма толкова кавички, за да отбележим иронията).
А дали ако извъртят всичко това в почивката на мача, играчите ще имат куража да излязат за второто полувреме?