Мине се не мине и Министерство на туризма прави нов конкурс за туристическо лого на България. Вариантите станаха повече от покемоните вече! Ех, къде е Райна Попгеоргиева да ушие едно лого и да се приключи с тая мъка! Няма я, но ние сме тук, така че почти няма проблем.
Първото лого, което ще ви предложим, e снимка на мъж, които пребива жена си. Слоганът е: „Ние тука топла бира не сервираме“. Европейският съюз ще изригне, което е чудесен пиар. Ние ще се извиним, ще кажем, че стажантите нещо са объркали и ще го сменим с лого, на което мъж помага на пребита жена да стане.
Следващо лого. Симеон I налива на хан Крум в черепа на Никифор. Слоганът е: „Едно море като за три“.
Разбира се, в логото трябва да са отразени най-приятните качества на страната ни – храната, алкохолът, красивите жени, природата и ниските цени. За да комуникираме всички тези изкушения на чужденците, нека логото ни изобразява дебела жена, пияна като дърво. А под нея слоганът: „2 лева“.
Между другото, така и така ще има още конкурси за лого, защо да не вземем предвид това? Нека направим цяла рекламна кампания: „Съберете всички туристически лога на България и спечелете следващите 7 нови лога.“
Можем да разработим няколко версии за различните пазари.
За руския пазар логото ни е как мечка и лъв ядат пилешки дюнери в 4 сутринта, а зад тях на грила се върти орел.
За американския пазар – хамбургер, а между филиите наредено бяло сирене, зелена маруля и червено кюфте. Патриотизмът среща патреотизъма. Слоган: „Трябва да ядеш, за да построиш стена“.
За Европейския съюз – снимка на ремонтни дейности и слоган: „Вижте къде ви отиват парите“.
Но трябва да има за всички. За да има за всички, финалното ни предложение е следното: