Преди два дни YouTube пусна собствена платформа за видеоигри. Тя се казва YouTube Gaming и представлява мобилно приложение и уебсайт, които се фокусират изключително върху игрите, с акцент върху стрийминга на игри на живо, съобщи BBC.
Експертите твърдят, че с тази стъпка YouTube се изправят срещу конкуренти като Twitch на Amazon и Daily Motion. Към момента Twitch е най-предпочитаната от геймърите платформа – специално от тези, които искат да играят на живо.
Видеата, посветени на видеоигри, са много популярни в YouTube и от компанията твърдят, че посетителите на сайта прекарват милиарди часове в гледането им всеки месец. Най-следваната звезда в YouTube – Феликс Кйелберг, известен като PewDiePie, също е геймър.
“Искахме да създадем една спирка за цялото игрово съдържание”, коментира директорът „Игри“ в YouTube Раян Уайът пред BBC. “В момента има известна разпокъсаност. Хората влизат в различни сайтове, за да гледат съдържание в реално време, а в YouTube – за видео по заявка. Имаме страхотни геймъри, които все още не предават чрез стрийминг. Сега ние им даваме тази възможност”.