H&M отново започва работа със световно известния музикален фестивал Coachella Valley Music and Arts Festival. Те създават съвместна колекция облекла за момичета и момчета #HMLovesCoachella.
Вдъхновявайки се от идеята за приключенията по време на път, H&M създава стрийт колекция, която влиза в магазините по целия свят на 31 март, както и онлайн.
За момичетата колекцията включва блузи с фолклорни елементи, топове с мъниста и ресни, гащеризони с ярки принтове, срязани дънкови панталонки и задължителните шапки с периферия, слънчеви очила и боти. Ключови предложения за момчета са тениските с принт и контрастиращите ризи, бермуди и дънкови панталони.
„H&M бе първият бранд, който обедини сили с Coachella за създаването на една цялостна модна колекция. Успехът бе внезапен и всеобхватен, затова решихме да разширим предложенията си за предстоящия сезон. Обожаваме Coachella, защото уважаваме демократичния дух и пристрастяващото изживяване, които създава. За нас Coachella позволява да изразим енергията си чрез модата и музиката, и именно това демонстрираме с колекцията си“, коментира Рос Лийдън, дизайнер в H&M.
За втора поредна година H&M ще има pop-up store на самия фестивал и голяма H&M шатра, където посетителите ще могат да закупят модели от ексклузивната колекция, да отпочинат и да се насладят на интерактивни занимания.