Всеки човек заслужава чисти поздравления, когато открие и експлоатира слабостите на определена система. Изискват се умения, наблюдателност и внимание към детайлите, а резултатът може да бъде изключително сладък. Пренасяме се в Китай и международно летище Ксиан.
Един човек, чието име остава в анонимност, закупил билет за първа класа. Пътуващите в първа класа винаги се радват на особен уют и добро отношение, но най-добрият бонус е специалната гурме кухня, която се предлага свободно на летището. За достигането до ресторанта е необходимо само да представите билета си и получавате достъп. Тук идва и голямата подробност в цялата история, китайският вестник Куонг Уах Йит По съобщава, че пасажерът използвал билета си не за полет, а за достъп до храната.
След всяка вечеря променял датата на полета си и така успял да се храни здравословно и напълно безплатно в продължение на 300 дни. Източните китайски авиолинии открили проблема едва след година, когато прочитат новината във вестника. Администрацията признала, че това е проблем в системата, но когато един човек е клиент на компанията ще използва и всички облаги покрай нея. Говорител на фирмата признава, че номерът за безплатна храна е изключително рядко събитие в архивите с по-интересни събития, но не съобщава дали и други хора не са се възползвали от него. Бихте решили, че всичко приключва до тук с безплатна храна за 300 дни, но има и продължение. На 301-я ден се оказва, че билетът е върнат обратно и платената сума за него е напълно възстановена. С това се доказва, че безплатен обяд и дори вечеря може да има. Добродетели като етиката очевидно започват да тормозят душата на човек едва след като се напълни стомаха, както сме забелязали и в пирамидата на Маслоу. Няма информация за