"Паста ла виста, бейби" или "Без гейове в рекламите на паста Barilla"

Untitled-1

В интервю вчера, Guido Barilla, изпълнителен директор на любимите ми италиански пасти Barilla заяви, че неговата компания няма да използва гей семейства в рекламите си, защото той харесва "традиционните семейства".

"Ако това не се харесва на гейовете, те винаги могат да ядат други марки тестени изделия". Това заяви босът на Barilla в отговор на радио водещ от Radio24, който го попита защо неговата компания не използва гей семейства в рекламите си.

"Ние имаме малко по-различна култура. За нас традиционното семейство остава основна ценност на компанията. Ако гейовете харесват нашата паста и нашите реклами, те ще ядат нашите макаронени изделия. Ако не им харесват, винаги могат да изберат нещо друго."

130926164608-guido-barilla-620xa

Barilla каза още, че не бих правил реклами с хомосексуално семейството не от липса на уважение към хомосексуалистите, които имат право да правят каквото си искат, без да пречат на другите, а просто защото "аз не съм съгласен с тях и искам да говоря на традиционните семейства".

Можете да си представите отзвука от настръхналите гей организации в Италия и по света. Аз лично заставам за мнението на Barilla - то е честно, искрено и откровено. Това дори ще ме накара да използвам продуктите на Barilla още по-често - просто ме кефи, че има марка, която държи на своето, без да се притеснява, че няма да се хареса на един или друг. А в крайна сметка и хетеросексуалните имат право на своето мнение и вкус, нали?

Споделяне
Харесва ми
Споделяне

Подобни

Ексклузивно

Последни

  • Живот
  • "Паста ла виста, бейби" или "Без гейове в рекламите на паста Barilla"