Нова бранд кампания за Ritz-Carlton

ritz-carlton-logo-polished

Хотелска верига Ritz - Carlton наскоро представи новия дизайн на логото и освежена бранд идентичност, които ще бъдат приложени във всички допирни точки с гостите на веригата през следващата година.

Ерве Юмлер, президент и главен оперативен директор на Ritz-Carlton Hotel Company LLC и един от основателите на бранда, заяви: "Вярваме, като емблематична марка, че е наша отговорност да предоставим промяна в луксозната и гостоприемна арена."

The Ritz-Carlton се нуждае от развитие дори и при над 10 години значителни промени, довели до положителни резултати. Марката е имала и все още има потенциал да продължи да се ползва.

Споделяне
Харесва ми
Споделяне

Подобни

Ексклузивно

Последни

  • Живот
  • Нова бранд кампания за Ritz-Carlton