Spotify увеличава подкастите

NYC Mayor Bloomberg Joins Spotify To Make Announcement

Spotify развива и мрежата си с подкасти. Музикалният гигант купи Gimlet Media и Anchor, за да разшири портфолиото си от подкасти. Gimlet Media е стартъп, който представлява мрежа за подкасти, а Anchor дава на творци удобни инструменти, с които да създават, публикуват и монетаризират подкасти.

"За малко под 2 години станахме втората най-голяма платформа за подкасти", казва изпълнителният директор на Spotify Даниел Ек. "Потребителите на подкасти на платформата ни прекарват два пъти повече време в нея и слушат и още повече музика."

Ек вярва, че след като Spotify заложи на новата дълга форма, 20% от всички слушания в сайта/приложението ще бъдат на немузикални продукции. "Това означава, че ще можем да се развиваме още по-бързо и с повече оригинално съдържание, което ще приближи Spotify до това да е номер едно за стрийминг на аудио в света."

Тази година компанията смята да похарчи $500 милиона за закупуването на още компании в тази област.

Целта е висока, но Spotify вече купи няколко оригинални предавания като "3 Girls, 1 Keith" на Ейми Шумър, както и предстоящия сезон на "Crimetown". Покупката на Gimlet със сигурност ще привлече към компанията слушатели от конкурентите Apple Podcasts и Stitcher.

Споделяне
Харесва ми
Споделяне

Подобни

Ексклузивно

Последни