"Budweiser", "Audi", "Chobani" и "Chevrolet" са само част от компаниите, които решиха да купят скъпо рекламно време на почивките на SuperBowl и да го напълнят с кучета. Човек, който разбира от кучета и хора, обяснява защо.
Брайън Хер е директор на Центъра за кучешко познание в Университета Дюк и като цяло, експерт по кучетата.
"С кучетата имаме много повече обща история, отколкото с всяко друго животно. Заедно сме еволюирали десетки хиляди години. Това създава специална връзка, която е уникална за нашите два вида", обяснява Хеър .
Предимството на кучетата не е само в това, че "те са сладки", но за разлика от "когато гледаш тигър или акула, в кучето виждаш някого и го разпознавш. Това чувство на интимност и комфорт е много ценно за всяка реклама."
Така, най-новата реклама на "Budweiser" с кучето и коня "Puppy Love" е гледана над 32 млн. пъти за няколко дни.
"Рекламата на "Budweiser" с коня и кучето създава много сърцераздирателна история, която улавя всички точки и много ефективно използва нашата връзка с тези две животни. Присъствието на кучето създава положителни чувства, тъй като това не може да бъде направено от друго животно. Конете пък характеризират мощ и изящество. Като цяло тази комбинация създава невероятно силни чувства около марката," анализира Хеър .
Според Хеър за рекламите не съществува нито едно друго животно, което да е толкова близко до нас и да е толкова мило, като кучетата. Тук включваме и зайците.
Що се отнася до котките, това е позицията на Хеър: "Въпреки че котките хиляди години са наши другари, в сравнение с тях нашата връзка с кучетата е далеч по-специална. Изследванията показват, че кучетата могат да четат жестове на хората, да чувстват емоцията, дори и здравословното състояние, далеч по-добре, отколкото котките".