С автономния си пробег над 500 километра (електрически пробег, изчислен на основата на новия европейски цикъл на движение NEDC в километри: >500, предварителни данни), Opel Ampera-e изпреварва най-близките си конкуренти в сегмента с поне 200 километра по-голям пробег на пътя.
Въпреки, че тестовият цикъл NEDC е важен като основа за сравнение между автомобилите, той не отразява точно всекидневната реалност. В реалният живот фактори като характеристиките на пътя, климатичните условия, стилът на шофиране или допълнителният товар оказват влияние върху пробега. По тази причина Opel направи тестове на Ampera-e приблизително със същия скоростен профил, определен от тестовия цикъл WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure или Глобална хармонизирана тестова процедура за леки автомобили). Резултатите от WLTP са по-близки до тези при шофиране в реални условия.
Освен осигуряването на спокойствие при дълги пътувания, Ampera-e също така може да предложи пъргавината на спортен автомобил. Максималната мощност на електрическото задвижване е еквивалентна на 150 кВт/204 к.с., което прави лесното стартиране от място на светофар и движението с висока скорост по магистрала две от любимите дисциплини на Opel Ampera-e. Компактният модел има ускорение 3.2 секунди от 0 дo 50 км/ч. Благодарение на умния начин на вграждане на голямата акумулаторна батерия с капацитет 60 кВтч в пода на автомобила, той може да предложи и достатъчно място за петима души и обем на багажника като на компактна кола с пет врати. Нещо повече, Ampera-e притежава типичната за Opel изключителна комуникационна свързаност благодарение на OnStar и проекцията на смартфони.