И на Ню Йорк Таймс не му излиза сметката

И на Ню Йорк Таймс не му излиза сметката

The New York Times регистрира най-лошото тримесечие от 1998-ма, продавайки реклами за 140 милиона долара за 3 месеца.

Сумата е обща и за печатните и дигиталните реклами. Към нея трябва да се добавят и парите от продажба на вестници и абонамент за дигиталното издание.

Това, което е притеснително около цифрите на Таймс, е че този вестник в момента е на самия връх по доходи в цялата индустрия.

Това е дванайсто поредно тримесечие на Ню Йорк Таймс със спад на приходите от реклама. През всичките 162 години от историята на вестника голямата част от приходите идват от читателите а не от реклами.

За сравнение, през 2000-та Ню Йорк Таймс печелят 1,3 млрд. долара от реклами. За миналата година тази сума спадна на 711 милиона долара.

Намаляването на доходите, означава и намаляване на бюджета на отдела за продажба на реклами. Така според някои източници, някои екипи за продажба тази година разполагат с бюджет от само 0,1% от парите, които ще бъдат вкарани като реклама. Тоест, ако имат приходи от 60 милиона долара, те ще имат на разположение бюджет от 60 000 долара.

Споделяне
Харесва ми
Споделяне

Подобни

Ексклузивно

Последни

  • Живот
  • И на Ню Йорк Таймс не му излиза сметката