ПИК, Блиц и Стандарт с обща рекламна платформа

Стандарт-ДПС-2

Интернет сайтовете ПИК и "Блиц" обявиха, че вече ще са с обща рекламна платформа. В текст, в който ПИК обяснява, че е най-четеният информационен сайт за юли, пише, че двете медии "ще се предлагат като най-голямата и най-ефективна обща рекламна онлайн платформа у нас".

По-късно стана ясно, че в общата платформа влизат също вестник "Стандарт" и сайта му standartnews.

Това се случи месец след като главният редактор на в. "Стандарт" Славка Бозукова стана съсобственик в "Блиц". Тя придоби 50% от "Интермедия" – издател на информационната агенция и вестниците "Шоу", "Над 55" и "Доктор". Бозукова купи акциите на Георги Илиев, с когото досега са били изпълнителни директори в "Интермедия", и от Пламен Каменов.

Въпреки че двете медии на няколко пъти си разменяха не дотам професионални обиди, от месец насам прави впечатление, че имат обща редакционна политика и се цитират.

Споделяне
Харесва ми
Споделяне

Подобни

Ексклузивно

Последни

  • Живот
  • ПИК, Блиц и Стандарт с обща рекламна платформа