bTV е телевизията, на която зрителите имат най-голямо доверие - сочи национално представително проучване на институт „Отворено общество” за обществено мнение и социални нагласи в България, проведено в периода 16 юни – 6 юли 2014 г. и цитирано от самата медия.
bTV се ползва с доверие в 43% от обществото, което е два пъти по-голямо от следващата в класацията телевизия –БНТ1 с 21%. На трето място се нарежда Нова телевизияс 20%. Доверието към TV7 e 2%, към СКАТ е 1% и към Канал 3 е 0.4%.
Телевизионните медии продължават да бъдат предпочитан и достоверен (със 79%) източник на информация, сочат изводите в проучването. Следва интернет с доверие от 14%, радио с 3% и вестници с 3%.
„Благодарим на зрителите за доверието! Освен като признание за професионализъм, приемаме доверието им и като отговорност. Нашата задача е не просто да отразяваме събитията, а активно да търсим важни за обществото теми и да ги представяме обективно, в контекст, който показва значението им”, коментира Венелин Петков, директор „Новини, актуални предавания и спорт” в bTV Media Group.