Coca-Cola премахва етикетите си в Близкия Изток

d209936d6333c0ee60552df75d422c7c

Този месец в страните от Близкия изток Coca-Cola ще продава бутилки и кенчета с напитката си без етикети, пише“Хъфингтън пост“.

Целта на кампанията е да се отправи ярко послание към хората, че етикетите са за бутилките, а не за хората. Лидерът в сферата на безалкохолните напитки иска да повиши информираността на света относно стереотипите и предразсъдъците и неслучайно провежда тази кампания през свещения месец Рамадан.

Кенчетата остават в емблематичните за марката цветове, но без етикети от едната страна и с надпис "Labels are for cans, not for people" от другата.

“В Близкия изток, който е регион с над 200 националности и още по-голям брой етикети, разделящи хората, тези кенчета на Coca-Cola изпращат мощно послание, че свят без етикети е свят без различия. И че по същество всички ние сме еднакви – всички сме хора“, съобщават от агенцията, стояща зад кампанията, цитирана от AdWeek.

Като част от кампанията Coca-Cola покани група непознати мъже на вечеря в тъмна стая. Когато запалват светлините, те виждат колко погрешни са били предположенията им за това с кого вечерят. Авторите на идеята се надяват тяхното видео да насърчи хората да прекарат повече време, за да опознаят другия, преди да му залепят етикет.

Споделяне
Харесва ми
Споделяне

Подобни

Ексклузивно

Последни

  • Живот
  • Coca-Cola премахва етикетите си в Близкия Изток