Оказва се, че ако си супер звезда от киното или телевизията, това не ти пречи да се снимаш в реклама. Когато тя е направена добре, се получава нещо повече от сносно.
Родните рекламисти и актьори могат да си вземат градивни бележки от Питър Динклидж и Морган Фрийман, които разиграват рап битка в новата реклама на Doritos and Mountain Dew Super Bowl, чиято премиера беше миналата седмица в неделя.
В рекламата Динклидж представя Doritos Blaze, бълва огън и прави уникален lip-sync на песента на Крис Браун Look at Me Now, докато преминава през горящата стая. След това виждаме кадър на Фрийман, който вледенява помещението, в което се намира, под звуците на Get Ur Freak On на Миси Елиът. Изпълнителите се появяват в картините, подобно портрети от „Хари Потър“.
„Като се замислиш, че Морган и Питър рапират, това само по себе си е историческо събитие“ казва Миси Елиът за Entertainment Weekly, изтъквайки това като една от причините да се съгласи да участва в рекламата. Рапърката също добавя, че не е предполагала, че 17 години след появата си, хитът й да стане част от рекламата на Супербоул.
За да не си помислите, че ви лъжем, вижте видеото: