Това се случва, когато обикновени хора се срещнат със Стив Джобс

| от |

Препоръки от хора, които съвсем случайно са се срещнали със Стив Джобс. Срещи на различни места от кафетарията до решаване на проблеми от техническа поддръжка.

Човекът, който каза на Джобс, че той ще съсипе на Apple|

Това е историята на Майкъл Смит :

Преди завръщането си в Apple, беше ясно, че компанията има проблеми. Лари Елисън размишляваше за враждебно поглъщане на компанията, но някои от нас, които държахме на Apple, ни се струваше, че планът за възстановяване на тогавашния изпълнителен директор, Гил Амелия, може да успее.

Написах едно страстно писмо до Стив, молейки го да намери нещо друго да прави със собственото си време. „Моля те, не се връщай в Applе, ще я опропастиш“.

… и след това той отговори с с думи, които никога няма да забравя:

„Може би си прав. Въпреки това, ако успея, не забравяй, когато се погледнеш в огледалото да се наречеш „задник“ от мое име“

Приятел от детството на Джобс, който се преструвал, че не го познава.

Джак Харингер е приятел на Джобс още от детството им в началото на 60-те, но двамата се разделят след като започнали да учат в различни гимназии. След това, през 1976 -та, те се срещат в някакъв магазин:

Той се появи от нищото, позна ме и ме извика. „Не си ли ти Джак Харингер от основното училище?“ И в тази милисекунда, направих нещо, за което съжалявам най-много в живота си. Аз отговорих: „Да, аз съм … а кой си ти?“ И през цялото време се правех, че не си спомян кой е той.

Денят в който Джобс се кара за рестото в магазина.

От Рой Перейра:

Натъкнах на Стив в супермаркет в Пало Алто, в близост до нашия дом. Той беше пред мен и плащаше за своите продукти. Бяхме на експресната каса, а той беше облечен с традиционния черен пуловер. Това се случи някъде около 2000-та.

Виждам как този богат и умен човек се разправя с касиер за това колко ресто трябва да му бъде върнато. Той настоя, че трябва да му дадат още 25 цента ресто.Заседанието продължи няколко минути и блокира цялата лента.

Денят, когато Джобс влезе в конкурентен магазин за електроника, срещу магазина на Apple

Става въпрос за магазина на Helio в Пало Алто, разположен срещу магазина не Apple. Джобс влязъл, но, но служителите в магазина не го разпознават. Две седмици по-късно, същият мениджър на магазин е бил на смяна и правил презентация на клиенти на новия Helio смартфон. Той внезапно бил прекъснат от някой, който е влязъл в магазина. Това е същият човек в черен пуловер и сини дънки. „Вие, момчета, все още не осъзнават, нали?“ повикал човека от входа на магазина. Преди мениджърът на успее да отговори, човекът си заминал.

Шефът видимо разстроен, казал на клиентите „Този, за кого се мисли?“
„Това е основателят на Apple“, отговорил един от клиентите.

Човекът, който получи техническа помощ по телефона от Джобс

Мат Маккой редовно имал проблеми с новия си MacBooк и от време на време пише имейл на Джобс за проблема

На следващия ден получих обаждане от Пало Алто.

Аз: “ Ало? „

Подвикващия: „Хей Мат. Тук е Стив Джобс. Просто исках да ви кажа, че получих твоя имейл и ще направим всичко, за да възстановим твърдия ти диск.“

Аз: “ Уау … благодаря ти!“

Подвикващия: „Сега ще ти дам моя помощник и той ще се погрижи за теб. Ще свършим работата . Изчакайте.“

След обаждането той ме прехвърли към един мъж, който се казваше Тим. Все още не съм сигурен как му беше фамилията … и дали не е възможно да е Тим Кук ?

И Джобс чака на опашка

Историята е на Андрю Гербер Даффи: Бях в магазина Sony Style в Stanford Mall…Не си спомням какво купувах.

Докато бях в опашката пред касата видях,`че Стив е двама човека пред мен. Беше облечен в черно поло и избелели дънки. Под ръка държеше проектор.

„Искам това да ми се опакова“ каза на касата, като беше доста отегчен

За моя изненада, човекът на касата въобще не обърна внимание кой стои пред него.

„Добре – отговори той – на чие име да го запиша? „

„Пиши го на Стив“ отговори Джобс.

Денят в който Джобс обяснил защо е подобрил качеството на храната в кафенето на Apple.

Гавин Кук е работил за един от най-големите клиенти на Apple. На официална среща, той попитал: „Стив, как промяната на храната във фирменото кафене повлия на културата на Apple?“

„Това няма нищо общо с културата на компанията. Храната, която ни даваха беше кофти!

И рядко някой яде там, а когато излизаха от офиса рядко ги нямаше само за един час, а излизаха за по час и половина или два, поради което работата не вървеше. А когато в ресторанта говорят за своите проекти, може да им хрумне нещо. Така че се обадих на един мой приятел, който е известен готвач и го попитах дали би искал да дойде да работи тук. Той каза, че иска да вземе пещ за пица на дърва, и аз му казах “ Готово! “ Така че сега персонала в кафенето са служители в компанията и когато инженерите трябва да работят до късно можем да държим кафенето отворена. Сега имаме и вегетариански кухня и повече възможности. С добра храна, хората остават в службата и заздравяват връзката по между си.“

 
 
Коментарите са изключени за Това се случва, когато обикновени хора се срещнат със Стив Джобс