Apple победи Samsung като любима марка в развиващите се пазари, въпреки недостъпната си цена

| от |

Хората искат това, което не могат да имат. За много от живеещите в развиващите се пазари това е iPhone, пише Bloomberg. Apple е най-желаната марка сред потребителите в развиващите се пазари, според доклад на маркетинговата компания Upstream и фирмата за проучвания Ovum.

apple-vs-samsung

Изследването е проведено през настоящата година и показва, че Apple води с малка разлика Samsung, който беше лидер, според данните на Upstream от миналата година.

Корейският производител отбелязва малък спад на пазарния си дял в развиващите се пазари, където почитателите му са намалели от 32 на 29 процента. Делът на Apple рязко се е увеличил от 21 на сто, където беше през 2014 година.

 
 
Коментарите са изключени за Apple победи Samsung като любима марка в развиващите се пазари, въпреки недостъпната си цена