Ресторанти SUBWAY официално обявиха парньорството си с една от най-големите футболни легенди – Пеле, точно навреме за събитието, което пленява сърцата на всеки почитател на футбола по света. Сътрудничеството поставя в светлината на прожекторите SUB Риба тон – любимият сандвич на Пеле и чисто нова телевизионна реклама с неугасващата футболна звезда.
Свежите съставки – хрупкави зеленцуци и вкусна риба тон са източник на всички важни хранителни вещества и протеини за тези, които искат да са в крак с огненото темпо на Бразилия. От фибри и минерали до Омега 3 мастни киселини от първокачествена риба тон, любимият SUB на Пеле притежава всички качества да се превърне в звездата на състезанието за всички, които искат да заситят глада си и да изберат един балансиран начин на живот.
„Партньорството ни с Пеле подчертава нашите усилия в предлагането на едновременно вкусна и балансирана диета за всички тези, за които предстои напрегнат месец, изпълнен с оспорвани състезания“ – каза Иван Тодоров, Изпълнителен директор на Subway България. „Така както Пеле постига успехите си с всички възможни средства, така и ние в SUBWAY сме отдадени на създаването на сандвичи само с най-добрите продукти. Нашето желание е да предоставим преживяване, в което забавления и знаменитости се съюзяват, за да създадат неповторимия вкус на SUBWAY” – добави още той.
За партньорството си с Пеле, SUBWAY започва мащабна кампания. Футболната легенда е представена в телевизионна реклама, както и чрез онлайн комуникация. Целта на всички активности е да провокират феновете да опитат вкусната комбинация, която SUBWAY им предлага. Комуникацията в социалните мрежи ще се съсредоточи върху най-големите постижения на Пеле, давайки на феновете на SUBWAY информация за това кое прави Пеле легенда за няколко поколения.
Тези, които искат да опитат любимия сандвич на Пеле могат да го направят във всеки SUBWAY ресторант.