Най-добрата тазгодишна реклама в стил „хванахте ли се“
Това е един наистина много хитър проект на американската агенция Mullen за клиент, който няма да ви разкрием веднага, за да не развалим изненадата. (Ако толкова много не ви стиска да издържите може да скролнете до края на поста или да изгледате видеото и ще разберете.)
Бостънската агенция постна ето тази обява за работа в електронните медии, обявявайки че търси човек за позицията „оперативен директор“ на компания наречена Rehtom Inc. Изискванията звучаха ни повече, ни по-малко брутално:
Обявата за работа, която беше публикувана през февруари тази година, достигна 2.7 милиона импресии от банери… Но само 24 човека се престрашиха да кандидатстват. Те бяха повикани на видео интервюта и техните реакция в реално време са запечатани в дигиталните архиви.
Вижте какво се случи на долното видео. Уверяваме ви, че си струва да го изгледате ДО КРАЯ.
В РОЛИТЕ:
Проект: Най-трудната работа на света
Агенция: Mullen, Boston
Криейтив: Mark Wenneker
Изпълнителни криейтив директори: Tim Vaccarino, Dave Weist
Криейтив директор: Jon Ruby
Изпълнителен директор Продукция: Liza Near
Директор излъчване: Zeke Bowman
Продуцент: Vera Everson
Акаунт директор: Jessica Zdenek
Акаунт супервайзър: Laila Lynch
директор дигитални стратегии: Eric Williamson
Старши бранд стратег: Ryan Houts
Компания производител: Caviar
Режисьор: Amir Farhang
Изпълнителен продуцент: Valeria Maldini
Продуцент: Jason Manz
Директор Фотография: Brian Rigney Hubbard
Редактор и визуални ефекти: PS260
Редактор: J.J. Lask
Асистент редактор: Colin Edelman
Старши продуцент: Laura Lamb Patterson
Водещ визуалните ефекти: Patrick Lavin
Асистент: Matt Posey
Аудио: Soundtrack
Звуков дизайнер: Mike Secher
Музика: Human
Кастинг: House Casting
Кастинг агент: Shawn Alston
Клиент: American Greetings
Изпълнителен директор, Маркетинг: Alex Ho