Значителен ръст на британския пазар за онлайн медии

| от Иван Петров по Guardian |

Вестник The Sun обяви за първи път броя на онлайн читателите си след като въведе платен достъп до сайта, а през юни разреши свободен достъп до определени секции от него.

Най-новите данни, публикувани от Audit Bureau of Circulations, показват, че сайтът на The Sun отчита средно по 792,994 уникални посещения на ден за месец юни.

Редакторът на The Sun Дейвид Динсмор заяви: “Въпреки, че ние сме в началните стадии на пускането на избрано съдържание извън обхвата на платения абонамент за Sun+, виждаме много добри данни за трафика и очакваме, че тези цифри ще се продължат да се покачват. Нашите ексклузивни исторически фоторепортажи за Кралицата и скандала с лорд Сюъл, както и блестящите ни всекидневни истории, комбинирани с поредицата ни за съвети Dear Deidre, са водещ фактор в утвърдяването на онлайн платформата на The Sun.”

Въпреки, че е най-продаваният ежедневник във Великобритания, броят на онлайн читателите на The Sun е значително по-малък от този на конкурентите им.

Mail Online остава най-четения онлайн вестник с повече от 14 уникални посещения, бележейки ръст от 4.7% спрямо месец юни.

theguardian.com увеличава аудиторията си с малко повече от 3% и достига до 8 милиона уникални посещения. През юли, The Telegraph отчита повече от 4.5 милиона уникални посещения, изпреварвайки сайтове на The Mirror Group.

Сайтовете с национални новини на Trinity Mirror Group бележат ръст на посещенията от едва 0.1% спрямо предишния месец и имат едва 4.3 милиона уникални посещения. Интересното е, че ръстът в регионалните сайтове от групата е значително по-голям и достига 11%, като по този начин общият брой на посетителите на групата достига до 6.4 милиона.

Ръстът при Telegraph.co.uk е най-значителният измежду всички национални онлайн вестници, въпреки че медиите на Ричaрд Дезмънд dailystar.co.uk и express.co.uk имат завиден скок от 33% и 29% съответно в аудиторията си. Но и двата сайта имат да наваксват много, защото имат значително по-малко читатели, едва 1.3 милиона. The Star за първи път мина психологическата границата от 1 милион онлайн посещения.

 
 
Коментарите са изключени за Значителен ръст на британския пазар за онлайн медии