Това е първата сериозна стъпка на Лола към шоубизнеса и светлините на прожекторите.
Участието й в кампанията бе най-голямата изненада за аудиторията, защото девойката страни от медиите. Целият й живот бе доста ограничаван, а майка й ревниво пазеше личното й пространство, за да няма контакт с папараци и журналисти. Но ето, че това е факт и Лола става рекламно лице на парфюма заедно с Граймс, Кения Кински-Джоунс и Амандал Стънберг, които са новите музи на дизайнерката.
„Има много хора, които се опитват да ме съдят и да критикуват живота ми. За мен е важно да не допусна те да контролират живота ми“, споделя дъщерята на Мадона.
Идеята на Маккартни за тази рекламна кампания е да представи здравото женско приятелство и колективната момичешка власт като част от поп културата. Леон се е съгласила да си сътрудничат в тази насока, като е допринесъл и фактът, че Маккартни е дългогодишна приятелка на майка й.
Кампанията на парфюма насърчава хората да са толерантни към приятелите си и да им осигуряват подкрепа. Тя порицава необмислените, нараняващи коментари между познати, които са характерни за социалните медии.
„Самата аз водя подобна собствена борба. Напоследък все повече женското тяло се показва толкова явно, че всеки се чувства длъжен да коментира“, казва Лола Леон.
Мотото на поп кампанията е “ Обичам, когато не се правиш на друг“.
От първоначалните кадри трудно може да се повярва, че Лола е още колежанка. Тя следва музикален театър в Университета в Мичиган. Все още може само да гадаем за пеенето, актьорското й майсторство и танцовите й умения. Наред с музикалните занимания, Лола прилича поразително и външно на майка си. Кукленските й очи и овалното й лице напомнят на Мадона през 80-те години.
С вродената си красота и усет за популярността, въпрос на време е дъщерята на Мадона да изкачи своите върхове със собствени усилия. Повече снимки на Лола може да видите в галерията горе.