Великолепната седморка

BMW7-2.jpg
Снимка: Вихър Ласков
Като серийно оборудване всички екземпляри от Седмицата са със самонивелиращо се активно въздушно окачване
Снимка: Вихър Ласков
В Америка му викат просто Air Ride и така горе-долу добре описват комфорта, с който Седмицата се плъзга по неравностите на пътя
Снимка: Вихър Ласков
Реално, по-скоро чуваш и виждаш, отколкото усещаш, че преминаваш през пукнатина, дупка или бабуна
Снимка: Вихър Ласков
Това, което термина Air Ride не описва, е желязната хватка на окачването върху колата и пътя
Снимка: Вихър Ласков
В режим Sport сцеплението - и изобщо усещането за това, че контролираш напълно ситуацията - е уникално
Снимка: Вихър Ласков
Дисплеят е доста по-голям от прожекцията в предишното поколение и визуализира прекрасно навигацията, особено близките планове на кръстовища, отклонения
Снимка: Вихър Ласков
Няма турбо дупка, няма кратък размисъл, преди трансмисията и моторът да се разберат какво точно да правят
Снимка: Вихър Ласков
Инфотейнмънт системата на колата се свързва с повече от един телефон едновременно
Снимка: Вихър Ласков
Системата ConnectedDrive на BMW съществува от пет години, но все още е едно от най-големите предимства на марката
Снимка: Вихър Ласков
в Седма серия можеш да говориш с колата не само чрез кръглото копче iDrive, но и чрез touchscreen-дисплей
Снимка: Вихър Ласков
Седмицата не създава впечатление да е пестено от каквото и да било
Снимка: Вихър Ласков
При цялото ръчкане, каране в режим Sport, студ, климатици и проби на това-онова, за изминатите 420 километра не успяхме да докараме разход по-голям от 8/100
Снимка: Вихър Ласков
В тази кола задният отсек е оборудван така, че можеш спокойно да живееш вътре известно време - има отделна двузонова климатична система (с предните зони стават общо четири), седалките се спускат и регулират, вентилират и правят масаж, има система за йонизация на въздуха, дисплей, от който си управляваш всичко
Снимка: Вихър Ласков
Споделяне
Харесва ми
Споделяне